ד"ר יורם פייטלסון

רופא בכיר ביחידת האלרגיה והאימונולגיה בבית החולים שניידר

ד”ר פייטלסון הינו מומחה ברפואת ילדים, ומומחה באלרגיה ואימונולוגיה קלינית. ד”ר פייטלסון סיים את לימודי הרפואה בהצטיינותמטעם האוניברסיטה העברית בי-ם, התמחה ברפואת ילדים במרכז הרפואי קפלן ולאחר מכן התמחה באלרגיה ואימונולוגיה קלינית בבית החולים Sickkids בטורונטו, קנדה. מעבר לעבודתו כרופא ילדים וכאלרגולוג, עוסק ד”ר פייטלסון במחקר קליני ומפרסם מאמרים בתחום האלרגיה בעיתונים מובילים בתחום. ד”ר פייטלסון עוסק במציאת פתרונות לטיפול בילדים עם אלרגיות למזון, נזלת אלרגית, אטופיק דרמטיטיס ואורטיקריה כרונית. טיפולים חיסוניים כמו אימונותרפיה ודה-סנסטיזציה למזון מאפשרים לילדים אלרגיים רבים להיחשף לגורמי האלרגיה ללא תופעות לוואי ובכך לשפר את איכות חייהם בצורה משמעותית.

תחומי עיסוק עיקריים

שפות

על איכות חיים לא צריך להתפשר - אפשר וצריך למצוא פתרון למצוקה

על המרפאה

המרפאה לאלרגיה של ד”ר פייטלסון מתמחה באבחון חולים עם מחלות אלרגיות כגון נזלת אלרגית, אלרגיה למזון ותרופות, אקזמה ואורטיקריה וכן במציאת פתרונות לשיפור איכות החיים של חולים אלו. במרפאה תזכו באוזן קשבת, הסברים מפורטים וייעוץ וטיפול המותאמים לכם אישית.

תחומי עיסוק עיקריים

מציאת פתרונות

מרפאתנו עוסקת במציאת פתרונות לילדים עם אלרגיות למזון, נזלת אלרגית, אסטמה של העור ואורטיקריה.

אוזן קשבת

אצלנו תזכו באוזן קשבת,הסברים מפורטים ובייעוץ וטיפול המותאמים לכם אישית.

הדרכה והכוונה

ניתן לארגן הדרכה והכוונה לעובדי מערכת החינוך כגון סייעות, גננות ומורים בכל הקשור לטיפול באלרגיה למזון.