היעוץ כולל שיחה טלפונית או שיחת וידאו (זום), הפקת סיכום ומרשמים בהתאם לצורך הרפואי. במידת הצורך תופק הפניה לצורך השלמת בדיקות מעבדה אלרגיות או אחרות ובמידה ויש צורך בכך תיקבע גם שיחת המשך.
השירות כלול בתשלום אך מכוסה עי חברות הביטוח כיעוץ או חוות דעת מומחה.
לצורך יעוץ יעיל ומעמיק, אנא מלאו את הפרטים הבאים והקפידו לפרט ככל הניתן לגבי התלונות בגינן בוצעה הפנייה (מה משך התלונות? האם יש קשר ישיר לגורם מסוים? האם ניתן טיפול כלשהו לתלונות?) ולגבי הרקע הרפואי של המטופל (האם בריא בדכ? רקע של מחלות כרוניות ותרופות קבועות או כאלו שנלקחו לאחרונה).
לאחר מילוי שדות הטופס ושליחתו אנו ניצור עימכם קשר לצורך תיאום הביקור הדיגיטלי.