רופא מומחה באלרגיה (אלרגולוג)

אלרגיה היא מושג המוכר כמעט לכל האוכלוסייה. ישנן תופעות אלרגיות שונות מהן סובלים מדי יום מאות מיליוני אנשים בעולם, מנזלת אלרגית מציקה ועד תגובות מסכנות חיים לאלרגיה למזון. האלרגולוג הוא רופא מומחה בתחום האלרגיה שמתוקף תפקידו ומומחיותו יודע לאבחן האם המטופל אכן סובל מתופעה אלרגית ובמידה שכן אזי ידע גם לזהות מהו אותו חומר (הנקרא אלרגן) הגורם לתופעות האלרגיות.

בדיקות אלרגיה
ישנם סוגים שונים של בדיקות אלרגיה והאלרגולוג יכול לקבוע איזו בדיקה תתאים לכם. בין הבדיקות ניתן למצוא את בדיקות האלרגיה הבאות:
תבחיני עור (טסטים) הכוללים טפטוף החומר האלרגני על העור ושריטת העור קלות על מנת ליצור תגובה מקומית שתזהה האם אכן המטופל רגיש לחומר הנבדק. תבחיני עור אילו שימושיים מאד לזיהוי אלרגיה למזון או נזלת אלרגית אך מושפעים מתרופות אנטי אלרגיות.

תבחיני מטלית בהם מדביקים על גב המטופל מדבקות המכילות חומרים כימיים שונים לבדיקת הסיבות לפריחה הקרויה אקזמה.

בדיקות דם לזיהוי נוגדנים הגורמים לתופעה האלרגית. גם בדיקה זו שימושית לזיהוי אלרגיה למזון או נזלת אלרגית ואינה מושפעת מתרופות אותן המטופל נוטל.

לאחר ביצוע הבדיקה האלרגית, יוכל האלרגולוג לעדכנם האם נמצא גורם המסביר את הבעיה ומה הטיפול המומלץ בכל מקרה ומקרה. חלק משיטות הטיפול יעזרו להפחית את הסימפטומים וחלקן אף יוכלו להפסיק אותם באופן מוחלט במקרים מסויימים.

איזה רופא מומלץ לטיפול באלרגיה?
אם אתם מחפשים רופא מומלץ לבדיקות וטיפול באלרגיה, כדאי לכם לפנות לד”ר יורם פייטלסון הנחשב לאחד הרופאים הבכירים כיום לטיפול בכל סוגי האלרגיות. ד”ר יורם פייטלסון הוא רופא מומחה ברפואת ילדים ואלרגיה, בוגר האוניברסיטה העברית בירושלים ורופא בכיר בבית החולים שניידר ביחידת האלרגיה והאימונולגיה. ד”ר יורם פייטלסון מעניק טיפול מקצועי ואישי ב-2 קליניקות מקצועיות בעיר יבנה ובעיר ראשון לציון למטופלים הסובלים מסימפטומים אלרגיים מכל הסוגים.

אם אתם סובלים מתסמינים של אלרגיה, אין סיבה שתמשיכו לסבול!
התקשרו עכשיו למספר הטלפון המופיע באתר לקביעת תור לבדיקה עם ד”ר יורם פייטלסון.

המידע הנ”ל מהווה מידע ראשוני בלבד ואינו מהווה תחליף לייעוץ מקצועי של רופא אלרגיה.

רופא מומחה באלרגיה (אלרגולוג)

בדיקות אלרגיה

איזה רופא מומלץ לטיפול באלרגיה?

אם אתם סובלים מתסמינים של אלרגיה, אין סיבה שתמשיכו לסבול!
התקשרו עכשיו למספר הטלפון המופיע באתר לקביעת תור לבדיקה עם ד”ר יורם פייטלסון.